|
|
|
Č E S K Á R
E P U B L I K A |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Česká střední škola scrabbleová |
|
|
Praha |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ročník : |
šestý |
|
|
|
|
Školní rok : |
1997-
2003 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VYSVĚDČENÍ |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jméno a příjmení : |
|
Poškoláci |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Den, měsíc a rok narození : |
14.
leden 1997 |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodiště : |
Jeremenkova ulice |
|
|
okres : |
Praha |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Národnost : |
česká |
|
|
|
Státní občanství : |
Česká republika |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Organizace pro niž se žáci připravují : |
ČAS (Česká Asociace Scrabble) |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Obor (kód a název) : |
97-02-6 |
Výroba scrabbleových slov |
|
|
|
||||
se zaměřením : |
na mistrovské tituly |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hodnocení za : šest |
ročníků |
|
nekonečného oboru |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vyučované
předměty |
senioři |
junioři |
|||||||
chování |
fantastické |
||||||||
Český jazyk a literatura |
výborné
znalosti slovníkové |
||||||||
Občanská nauka |
naučili
jsme občany prohrávat |
||||||||
Matematika |
chvalitebné
(občas se seknem) |
||||||||
Tělesná výchova |
výborní
(především při pohybu prstů) |
||||||||
Psaní |
dobří
(škrabou jako kočka) |
||||||||
|
|
||||||||
zájmová
činnost |
senioři |
junioři |
|||||||
Mistrovství
republiky 1996 |
zlato |
bronz |
|||||||
Mistrovství
republiky 1997 |
stříbro |
zlato,
stříbro, bronz |
|||||||
Mistrovství
republiky 1998 |
stříbro |
zlato,
stříbro, bronz |
|||||||
Mistrovství
republiky 1999 |
zlato |
zlato,
bronz |
|||||||
Mistrovství
republiky 2000 |
zlato,
stříbro |
zlato,
stříbro, bronz |
|||||||
Mistrovství
republiky 2001 |
- |
- |
|||||||
Mistrovství
republiky 2002 |
- |
- |
|||||||
Liga
družstev 2001 |
bronz |
||||||||
Liga
družstev 2002 |
bramborová
medaile |
||||||||
|
|
||||||||
nepovinné
předměty |
senioři |
junioři |
|||||||
BLEX |
výborní |
||||||||
VELEX |
chvalitební |
||||||||
NOVEX |
dobří |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celkové
hodnocení |
prospěli
s obrovským vyznamenáním |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|